Inte lång tid kvar

Nu är nästan allt bokat till resmånaden, alla flyg och alla hotell utom 1, helt underbart, längtar såå mycket efter en månads semester efter ett års jobb med mina babes. 

 Dock är det fett svårt att längta, för desto närmre det blir resmånaden, desto närmre betyder det att mitt Au Pair år är över.. Det hugger verkligen i hjärtat för detta året har varit så underbart, det bästa valet jag gjort i hela mitt liv. Har upplevt så mycket, skaffat vänner för livet och jag har fått en ny familj i New Jershey. Åhh, nu när det är så närma hemfärd vill jag inte hem..

Om lite mer än en månad befinner jag mig på västkusten med dessa skönheter!

william:

gud vad roligt:D förstår att du längtar!!!!:D

Daniella 🌙:

hur kom det sig att du inte förlängde då? :)

Kajsa:

kul med resmånad :D längtar till min fast det är aslångt kvar, hehe ..

Julia :

Åh, känner igen den känslan. Har aldrig varit au pair, men backpackat. När man lämnar vissa ställen känns det lite som att man lämnar en del av sig själv, och då behövde man inte ens ha varit där länge! Du har ju verkligen skaffat dig ett andra hem.

Men det betyder ju egentligen bara att man haft det väldigt bra. Hoppas att glädjen att få återse alla där hemma kompenserar för det tråkiga i att lämna USA :)

Svar: Ja men verkligen Julia, förstår precis vad du menar. Det kvittar om det är en månads resa eller en års resa, alla stora resor jag har gjort vill jag aldrig lämna, så hemskt, men man får försöka tänka att ett nytt äventyr avslutat, ett nytt börjar :)
Minette Sandberg

Kommentera inlägget här: