Home sweet Madison

Home sweet Madison!

Just nu ligger jag och väntar på att Hendrix ska komma hem för att ge han lite fotmassage (man får skämma bort barnen rejält nu när man bara är här några dagar).

Det känns helt overkligt att vara tillbaka i Madison, att få träffa mina värdbarn, mina värdföräldrar, få se mitt hus, få träffa Matilda & Celina, att få åka runt och se allt som var min vardag i ett helt år. Det är helt obeskrivligt, men såå underbart! 

Idag var jag, Amanda, Matilda, Celina och Celinas kompis på Jersey garden outlet och shoppade en massa. Hade en budget, men det budgeten är redan överstigen och nu orkar jag inte ens tänka på pengar så ska bara chilla och köpa exakt det jag vill!

Det kommer upp ett foto på all min shopping när jag kommer hem :)



Kommentera inlägget här: