Mystisdag

I tisdags började Amanda snacka om att hon skulle skaffa gymkort och verkligen komma igång med träningen, och ska hon dra till gymmet o svettas kan jag fan inte ligga hemma o döö. Såå vi skaffade vi gymkort på fresh fitness och med vår tur, så hade dom erbjudande att man fick startavgiften gratis om man skaffade det innan tredje Mars så därför vi löpte dit i tisdags och skaffade det. 
  Första passet blev i onsdags och fy bubblan va skönt det är att träna. Jag är så glad att Amanda tog tag i det för det betydde att jag gjorde desamma. Man känner verkligen hur otränad man är, hade nästan träningsvärk innan ens vi va klara med passet... Så det ska bli intressant hur detta kommer att gå! 

Efter träningspasset åkte jag på ett spontanbesök till min fina Alida som jag inte träffat på en evighet, (har det iallafall känts som). Där blev det en massa mys, vi hade mycket att ta igen i och med vi inte jobbar tillsammans och kan prata hela dagarna.. 

Snacka om att Alida och hennes tjejer har det mysigt eller!!

Louise:

ser supermysigt ut :D

Kommentera inlägget här: